Wie op google hoveniersbedrijf en zijn woonplaats intoetst, krijgt tienduizenden resultaten. Geen wonder dat mensen liever aan collega’s en familieleden de naam van een vertrouwd en goed bedrijf vragen. Wie deze training volgt, gaat op een gestructureerde manier aan de slag met de mogelijkheden het onderscheidend vermogen van zijn bedrijf te vergroten.
Deze training is heel geschikt voor hoveniers die zich willen onderscheiden van andere bedrijven en energie willen steken in een onderscheidend concept.
Intervisie
Onderscheidend vermogen is vaak gebaseerd op een eigen idee en unieke aanpak om de markt te benaderen. We bespreken in de training met elkaar hoe de deelnemers dat nu doen, wat succesvol is waar potentie zit. We gaan aan de slag met het denken in doelgroepen en hun behoeften.
Uw beschrijft in de training een of meer doelgroepen, de behoeften van die doelgroep en het onderscheidend aanbod waarmee u die behoefte vervult. Vervolgens bespreken we de mogelijkheden om dit concept uit te dragen. Dat kan via uw medewerkers, beschrijving van uw producten/diensten en communicatiemogelijkheden. We gebruiken de toolkit creëren van onderscheidend vermogen van VHG.
Wat kunt u na afloop?
Na afloop heeft u handvatten om het onderscheidend vermogen van uw bedrijf te vergroten en kan aan de slag met een actieplan om dit te doen.
Voor wie is deze workshop?
Deze training is gericht op groenondernemers die beseffen dat onderscheidend vermogen key is voor duurzaam succes en structureel winstgevend willen zijn.
Wat ga je leren?
• Onderscheidend vermogen uitgelegd
• Inspireren met een onderscheidend concept
• VHG hulpmiddelen en toolkit
• Uw eigen actieplan
Data & Locaties
Voorjaar 2024.
Kosten & Investering
De kosten voor deze workshop bedragen € 399,- per deelnemer.